1. Na aanmelding nemen wij telefonisch contact met u op om kennis te maken en uw verhaal aan te horen over uw beleggingsverzekering(en).
2. Wij vragen u een kopie van de verzekeringsovereenkomst(en) (polis) en een aantal jaarlijkse waarde overzichten (hier staan alle kosten en opbrengsten op voor uw polis) beschikbaar te stellen. Als u meer informatie wilt delen is dat uiteraard welkom.
3. U kunt deze documenten uploaden (in dat geval ontvangt u een link) of mailen naar info@shureluck.nl.
4. Wij analyseren KOSTELOOS uw beleggingsverzekering en berekenen de schade voor uw polis.
5. Als de schade voldoende hoog is en het kansrijk is een klacht in te dienen maakt u een keuze voor een van de drie onderstaande no-cure/no-pay opties;
6. Hierna ondertekent u een overeenkomst en een volmacht. U kunt dit online doen (heel eenvoudig en makkelijk) of u krijgt een e-mail toegezonden;
7. Wij starten de klachtprocedure bij de verzekeraar [voor zover u dat zelf nog niet heeft gedaan] en daarbij bij Kifid. De duur van de volledige klachtprocedure schatten wij in op 6-8 maanden.